Toy Story Toons: Hawaiian Vacation
Months after Toy Story 3, it is winter break for Bonnie, who is going on vacation to Hawaii with her family for a week. The toys are excited to have a week of relaxation, but Barbie and Ken reveal themselves to have stowed away in Bonnie's backpack, hoping to join her in Hawaii. Bonnie leaves them in her room, however, much to Ken's horror when he realizes they are not going to Hawaii. Barbie reveals to Woody that Ken planned to have their first kiss on a beach at sunset (based on a travel brochure), inspiring Woody, Buzz, and the rest of Bonnie's toys to go all out and recreate Hawaii for the two.