Treasure Fellowship
An adventurous bunch of four eager kids meet in unexpected ways, trailblazing a mysterious and magnificent treasure hunt, where they face not only the unforgiving elements but also human nature. They eventually earn valuable lessons about family and friendship, the hard way.