Tremors 4: The Legend Begins
Get ready to be shaken to your core by the all-new prequel to the original Tremors! When workers in a remote mining town of Rejection, Nevada, fall prey to an unseen creature, the mine's owner, Hiram Gummer (Michael Gross), great-grandfather to Tremors' Burt Gummer, hires a mercenary to destroy the carnivorous creatures before they swallow up his profits. What follows is an all-out assault that takes the battleground from deep in the earth to a suspense-filled showdown on the streets of Rejection! Tremors 4: The Legend Begins will thrill you with incredible action sequences and earth-shaking special effects created by the award-winning team behind the original box-office hit, Tremors.