Tyler Perry's Divorce in the Black
Ava, a young bank professional is devastated when her husband Dallas abandons a marriage she is determined to fight for until fate intervenes, revealing Dallas’ wicked deeds that have trashed their marriage, and once upon a time sabotaged Ava’s destiny to be loved by her true soulmate.