ULTRAMAN R/B The Movie: Select! The Crystal of Bond
After peace is restored to Ayaka-shi, Isami and Asahi struggle to achieve their dreams. Katsumi is sent to a distant planet. On Earth, the monster Snake Darkness appears and Katsumi must find his way back to his family.