Heaven in Hell
Romeo and Desi love each other ... in their own way ... The latest work by the irreverent Norberto Ramos is a black comedy about mistreatment, completely excessive as any good giallo, confused with the strange and dismal sounds of the most bizarre and deranged synthesizers.