Serena and the Ratts
Sexy, young Serena was trained as an assassin since birth. After years of killing for a man she only knows as The Boss, Serena realizes she will soon be retired, which means murdered. Before she completes her last job, Serena teams up with an underground renegade group, The Ratts, to stop her replacement from executing the assassination.