Unclenching the Fists
The small North Ossetian mining town Mizur is clamped between sheer cliffs. Zaur moved his family here after the tragic events. He brings up sons and a daughter strictly, not knowing the boundaries between paternal care and overprotection. The eldest son Akim has already fled to the nearest large city Rostov to work. The youngest, Dakko, has not yet fully realized what he wants from life, and the daughter Ada is actively making plans to escape.