Unearth
A fracking horror story that follows two neighboring farm families who find their relationships are strained when one of them chooses to lease their land to a natural gas company. In the midst of growing tension, the land is drilled, and something long-dormant and terrifying, deep beneath the earth's surface is released. Unearth is about the horrifying repercussions that are sown by shortsighted decisions, and what our children reap from our actions.