Unleashing Mr. Darcy
In this modern day spin on "Pride & Prejudice," Elizabeth Scott enters her first dog show where she meets aristocratic & rude dog show judge Donovan Darcy. But in true Jane Austen style, they begin to see that each may have more than meets the eye.