Up From The Streets - New Orleans: The City Of Music
Up From The Streets: The City of Music celebrates the culture of New Orleans as seen through the lens of music. The history of the city is distinct from any other in the US, and the music created here, a powerful form of expression. The film looks at the evolution of New Orleans music and how it has reflected the culture and times in which it was created.