Value of a Soul
Purple Heart recipient Scotty Smiley is devastated after being hit by a car bomb explosion while serving in Iraq. Mark Outing was better known as a member of the hardcore underground rap group P.K.O. Motorcycle shop owner Laura Klock has to cope with difficult issues including an abortion. Watch these inspiring stories of redemption as Franklin Graham addresses the real value of the soul.