Vampire Strippers
A sixteenth century Romanian Vampire King rises in the present day. In order to continue his life cycle before the next, 'Full Blood Moon', he must find five beautiful exotic women who possess the bloodline he needs. These five women are captured and bitten by him. They escape before he is able to complete the 'Blood Moon' ceremony.