Various Artists - Live at Knebworth 1990: Volume III
Knebworth, Hertfordshire, June 30, 1990. 120,000 fans gathered for a historic concert event to aid the Nordoff-Robbins Music Therapy Centre and the BRIT School for Performing Arts and Technology. This incredible benefit concert was an instant success due to the high-energy, awe-inspiring performances of such rock 'n' roll legends as Pink Floyd, Robert Plant, Jimmy Page and Genesis.