Veinteañera, Divorciada y Fantástica
Regina, a beautiful twentysomething newlywed, suffers the worst of evils when Juanpa, his also young husband, asks for the divorce. Then, Regina has to reconsider her life facing for the fist time the challenges of renting an apartment, looking for a job and basically, growing up.