Vic the Viking and the Magic Sword
Vic dreams of going on a thrilling Viking adventure, but his father doesn’t think he has what it takes to become a true Viking. Everything changes when a magical sword turns Vic’s mother into a golden statue. Now, Vic and his father must overcome all dangers and obstacles and sail the forges of Loki in order to undo the sword’s magic spell.