Vicky Cristina Barcelona
The stunning city of Barcelona is the setting for the romantic adventures of Vicky and Cristina. These two young Americans spend a summer in Spain and meet a flamboyant artist and his beautiful but insane ex-wife. Vicky is straight-laced and about to be married. Cristina is a sexually adventurous free spirit. When they all become amorously entangled, the results can only be described as chaotic.