Video Nasty - Heroin Skateboards
Video Nasty is the latest film offering from upstart company Heroin Skateboards, it features the whole team and was filmed all over the world, from Manchester England, Osaka and Okinawa in Japan, Vancouver Canada, Paris, France, Los Angeles California, and even more exotic locations that I've forgotten the names of. Video Nasty is no means your average skateboard company video, it blends creative skateboarding at strange spots with eccentric personalities, the result is a Skateboard Video unlike any you may have seen before.