Walnut Tree
Qader, a bricklayer from Sardasht in western Iran whose wife is pregnant with her 4th child, suddenly found himself amid a war crime perpetrated by the Saddam regime. On June 28th, 1987 Iraqi air fighters dropped mustard gas bombs on the city.