Watch the Skies
UFO Sweden is a club of quirky outsiders that investigates supernatural phenomena. One day, teenage rebel Denise shows up with a case unlike anything they've seen before: her father didn’t run away, he was abducted by aliens. Together, they embark on an adventure that takes them far beyond the boundaries of the law and ultimately, our world.