Wedding March 4: Something Old, Something New
A Hallmark original movie. Mick and Olivia’s romantic Inn has become a popular wedding resort. But a much-needed getaway for the couple gets cut short when the bride of their next wedding arrives early and has a growing list of changes. Adding to the chaos, Olivia’s daughter and her boyfriend make a surprise visit and announce they’re getting married.