Welcome to Me
What happens when a young woman with Borderline Personality Disorder wins the Mega-Millions lottery? In the case of Alice Klieg (Kristen Wiig), she immediately quits her medication and buys her own talk show! The intimate and darkly funny Welcome to Me follows a year in the life of Alice who uses her winnings to fund her lifelong dream of becoming the next Oprah. What results is a hilarious show which is a platform to share her quirky views on everything from nutrition to relationships to neutering pets. Welcome to Me features an ensemble all-star cast including Wes Bentley, Linda Cardellini, Joan Cusack, James Marsden and Tim Robbins.