When Did You Last See Your Father?
When Arthur Morrison was diagnosed with terminal cancer he had only a few weeks left to live. Morrison traveled to Yorkshire to stay with his mother in the village where he grew up. He visited his father at the hospital where he had spent so much time with his own patients as a GP. As his father's condition worsened Morrison contemplated their shared experiences, the intimacies and the irritations of their relationship. After his father's death Morrison questions the nature of the bond between them, articulately expressing the contradictions, frustrations, love and loss bound into the complicated relationships which most of us have with our parents as we grow up.