Where The Rivers Flow North
Log driver Noel Lord defies power company boss Clayton Farnsworth, who orders Lord and his feisty American Indian mate off their soon-to-be-flooded land. Farnsworth never met a man he couldn't buy - but then, he'd never met Noel Lord.