Whiteout
Antarctica, the most isolated landmass on Earth. 90° S. latitude, zero E. longitude. Six million square miles of ice, six months of darkness, temperatures at minus-120 degrees, winds at 100 miles per hour. Nature never intended you to survive here. For U.S. Marshal Carrie Stetko, things are about to get even more dangerous. The only law enforcement in this unforgiving territory, she has just been sent to investigate a body on the ice. Antarctica's first homicide. A shocking discovery in itself, it will plunge her into an even more bizarre mystery and the revelation of secrets long-buried under the endless ice...secrets that someone believes are still worth killing for. As Stetko races to find the killer before he finds her, winter is already closing in. In the deadly Antarctic whiteout, she won't see him till he's a breath away.