Who Killed the Electric Car?
In 1996, electric cars began to appear on roads all over California. They were quiet and fast, produced no exhaust and ran without gasoline. Ten years later, these futuristic cars were almost entirely gone. What happened? Why should we be haunted by the ghost of the electric car?