Wild Plants
Urban gardeners in post-industrial Detroit. The American Indian activist Milo Yellow Hair and his agricultural project and the guerrilla gardener Maurice Maggi who has been changing the face of Zurich. Wild Plants catches with sensitivity the gestures of those who are making ecological utopias real.