Wild Rose
Jessie Buckley delivers an unforgettable, star-making performance as Rose-Lynn Harlan, a rebellious country singer who dreams of trading the working-class streets of Glasgow for the Grand Ole Opry of Nashville. Fresh out of prison, Rose-Lynn juggles her menial job, two children, and committed mother, expertly portrayed by Oscar-nominee Julie Walters, as she pursues her bold ambition of a one-way ticket to musical stardom. With the support of her boss (Sophie Okonedo), Rose-Lynn embarks on a life-changing journey that challenges her sense of self and helps her discover her true voice. Complete with an electrifying soundtrack performed by Buckley, Wild Rose is a joyous human story steeped in music, courage, family, and achieving your dreams – no matter how far away they may appear. After all, all you need are three chords and the truth.