With a Kiss I Die
Filmed on the beautiful islands of Greece, "With a Kiss I Die" is a dark love story about Juliet Capulet (Romeo & Juliet) who is forced to live for all eternity without her soul mate, Romeo. Broken and numb, she meets a young woman who captures her heart again but Juliet's new family, headed by a blood-thirsty patriarch, disapproves of the romance. Juliet must once again choose between love and family obligations, terrified that repeating her past mistakes will once again lead to tragedy.