Women Without Men
(Persian with English subtitles) The story chronicles the intertwining lives of four Iranian women during the summer of 1953; a cataclysmic moment in Iranian history when an American led, British backed coup d'état brought down the democratically elected Prime Minister, Mohammad Mossadegh, and reinstalled the Shah to power.