Wonder Woman: Bloodlines
Witness the legendary origin of renowned Justice League member Wonder Woman as she fights for good with her sword and magic lasso. Equally strong in body, heart and will, she makes it her mission to help a troubled young girl enlisted by a deadly organization known as Villainy, Inc., whose criminal members have their sights set on invading Themyscira, Wonder Woman’s paradise home. The battle will be epic, because if there's one thing an Amazon knows, it’s war!