Works for Flute and Oboe: Haydn, Schumann, Bach
On April 9th, 2020, the day concert life was forced to stop, flutist Ana de la Vega and oboist Ramón Ortega Quero were already on tour. They played their concert in Palais Lichtenau in Potsdam, Germany without an audience, and recorded it. On the program are works by Haydn, Clara and Robert Schumann, Bach, Dvořák and Moscheles.