You Can't Escape Lithuania
After his star actress, Indre, murders her mother, rich-kid filmmaker Romas plans her escape from Lithuania. His sexy Mexican boyfriend Carlos helps them reluctantly. On the road, Romas begins shooting an improvised experimental film of the trip with his smartphone. As events take an unexpected turn, their secrets, memories and emotions make this journey wilder than any film Romas could have imagined.