You Gotta Believe
Based on the inspiring true story of a youth baseball team that defied the odds to make it all the way to the Little League World Series. After dedicating the season to a teammate's ailing father, a group of underestimated youth players takes its Cinderella run all the way to the 2002 Little League World Series, culminating in a record-breaking showdown that became an instant ESPN classic.