Yves
Jerem decides to settle at his grandma’s place to compose his first album. There he meets So, a mysterious investigator working on behalf of the startup Digital Cool. She will persuade Jerem to try out Yves, a new kind of smart refrigerator gifted with an IA. Little by little, Yves creates bonds of friendship with Jerem and, by becoming his ghost writer, will turn him into a star. With Yves, life was supposed to be easier...