Zack and Miri Make a Porno
Zack and Miri are two lifelong friends who are deep in debt and enlist the help of their friends to make a porno movie for some quick cash. But as everybody starts "doing" everybody, Zack and Miri realize that they may have more feelings for each other than they previously thought.