tadakun wa koi wo shinai
Mitsuyoshi, an aspiring photographer, befriends a Teresa, a foreign exchange student from Europe who hides her status as a princess, and a relationship slowly blossoms despite Mitsuyoshi's stoic ways and Teresa's betrothal to a French noble.