2023 MBC Music Festival
Under the theme "Dreamy Moments," the K-pop artists whose songs have trended this year will present you the dreamlike stages! MBC Music Festival this year features dreamlike stages that crosses generations and genres, as well as special performances by K-pop artists. Yoon A, who has been the icon of the show since 2015, MINHO, who is back as a host again after five years, and Hwang Min Hyun, a multi-entertainer, will be your hosts of the night and rock the stage. Stay tuned and check out the best and exclusive moments only at MBC Music Festival!