Living with Russ' parents before moving into their own apartment begins to take a toll on Pao, and her wild ways turn up the heat with his friends. Then, Pao attends her bachelorette party, but she is unsure if her wedding will even happen.
As life throws new challenges at newlyweds Pao and Russ, Pao takes a modeling job in hopes of helping their financial situation. When she plans a trip to Miami without telling Russ, however, her new endeavor takes things way too far.
An unsure Pao struggles to face reality, and Russ seeks advice from his friends on the future of their marriage. Then as Pao's modeling career gets a jumpstart, the newlyweds are forced to make a quick decision that will forever change their lives.
Pao is enjoying her glamorous life in Miami while Russ struggles in Oklahoma, but when a sudden reality check reveals a secret from the past, the couple is faced with a tough choice regarding their marriage.
After a heated argument with Pao's best friend, Juan, Russ becomes angry when she does not support him and their relationship. Then, Pao sets up a lunch that she believes will help Russ shed his conservative beliefs and get in the Miami spirit.
Pao is concerned that Russ will turn down a job offer since he is still not convinced that Miami is the best place for them. Then, while Pao is enjoying her music video shoot, she is nervous about Russ' reaction to her wearing sexy lingerie.