90 Day Journey: Stephanie & Erika
A romantic dinner date goes well until Stephanie questions Erika about a dating app on her phone.
The long drive to Erika's home in Port Augusta forces Stephanie and Erika to talk about their relationship. Erika doesn't feel like they're connecting, and her close relationships with her friends leave Stephanie feeling jealous and confused.
Stephanie and Erika talk about their relationship, and after spending a night apart, they agree to wipe the slate clean and remember why they fell in love. Erika introduces Stephanie to her parents.
Erika weighs the decision to come out to her parents and introduce Stephanie as her partner. Stephanie calls her mother to introduce her to Erika, but the call doesn't go as planned. Erika reveals something painful about her past to Stephanie.