90 Day Journey: Tania & Syngin
In South Africa, charming local bartender Syngin swept Tania her off her feet. Now, Syngin is heading to the US to be with her, but Tania's need to plan all the details of her life begins to clash with Syngin's free-spirited ways.
Free-spirit Syngin doesn't get the romantic reunion he hoped for with the love of his life, Tania.
Syngin struggles with being alone in Connecticut while Tania is having a blast in Costa Rica.
Tania drops a bombshell at a couples astrology session that deeply hurts Syngin.
As the wedding day approaches, Syngin is reeling from Tania's revelation at their astrology session.
Tania is recovering from a car accident injury, and Syngin feels pressure to find employment.