A Royal Tour of the 20th Century
The British monarchy has been at the center of the 20th century’s most iconic moments: two world wars, the end of empires, coronations, weddings, and scandals. This docuseries follows the official tours and state visits of the British royal family, revealing stories of far-flung places, glimpses into royal life, and the fascinating history of the destinations the royals visited.