Agatha Christie's Family Murder Party
In French with English subtitles. Rookie inspector Emilie Lampion reports for his first day of work, and Simon Le Tescou invites his family to his castle for his 70th birthday.
In French with English subtitles. Superintendent Larosière and Inspector Lampion arrive at the castle to investigate patriarch Simon Le Tescou's murder.