All I Want for Love is You
Gu Xiao Man (Lu Zhao Hua), a champion kickboxing fighter, struggles academically until Zuo An (Liu Yu Han), the school's top student, becomes her tutor. Despite her initial crush and difficulty concentrating, Xiao Man focuses on improving her grades with Zuo An's help. They successfully graduate and attend the same university, where their long-hidden feelings for each other begin to emerge. As they navigate their new university life together, will Xiao Man and Zuo An explore the possibility of a romantic relationship? This is a 2019 Chinese romantic comedy drama directed by Li Yu Lei.