Alternatino With Arturo Castro
A sketch show based on Arturo Castro's experiences as a Latino millennial in the United States.
The Date
Arturo dates a woman obsessed with his Latino-ness, a father struggles to have the sex talk with his woke son, and the Guatemalan tourism industry tries a new tactic.
A pitcher takes his visualization technique too far, a Latin American summit go off the rails, and Arturo's aunts visit to help him through a breakup.
A terminally ill child makes an unconventional wish, a man's mother and his fiancée face off over tamales, and Arturo encounters a serious obstacle in his new relationship.
A man struggles with his apology to a colleague, Pitbull comes to a troubling realization, and Arturo considers a problematic film role.
A new member threatens Arturo's role on his soccer team, an action star takes a hands-on approach, and drama erupts behind the scenes of "The Carmen Miranda Show."