AMAAMA & INAZUMA
Kohei is a single father and high school teacher who lives with his only daughter. A chance encounter brings him together with Kotori, one of his students. The three of them start to meet together to make meals. None of them know how to cook, but they all love delicious food! ”sweetness & lightning” is a heartwarming and fun experience that you're sure to love!