American Godfathers: The Five Families
Death of the Old Rules
Follows the American Mafia from their early development in New York City neighborhoods through Prohibition, to the boom days of the 1950's. It explores how public violence, involvement in the drug trade, and appearances at government hearings affected the families' operations and conflicted with their alleged code of honor.