An Observation Log of My Fiancee Who Calls Herself a Villainess
An Observation Log of Meeting a Self-Proclaimed Villainess.
At ten years old, Prince Cecil takes Bertia as his fiancée. She immediately proclaims herself a villainess.
Bertia tries to correct the scenario she altered. Cecil enters Halm Academy. Then comes news of a pregnancy!
Bertia enrolls at Halm Academy, the same school as Cecil. And at the same time, so does Heronia.
For the sake of Cecil's future happiness, Bertia decides to play cupid to his personal aide candidates.
When Cecil learns of Bertia's fall on the stairs, he's struck by unfamiliar emotions and sets out for revenge.