Ancient Aliens: The Ultimate Evidence
Giorgio Tsoukalos explores the theory that some of the most famous ruins on Earth may be long-forgotten power sources that hold a celestial connection.
Giorgio Tsoukalos investigates one of the most mysterious locations on Earth, Puma Punku; the ancient ruins of Puma Punku are forty miles west of La Paz, Bolivia, high in the Andes Mountains.
Giorgio Tsoukalos decodes some of the most fascinating evidence for Ancient Astronaut Theory found in mysterious carvings, symbols, and structures that are strikingly similar on opposite ends of the Earth.