Angelina Ballerina: The Next Steps
In this well-known animated series, the protagonist is Angelina, an 8-year-old mouse who begins a new stage in her life. She will enter a new school where she will learn new forms of music and dance, she will meet new friends and her new teacher. Together they will learn many things, always following the rhythm of the music and her love for ballet.